Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

 

A megrendelt termékeket 5000 Forint feletti vásárlás esetén Érd, Budaörs, Diósd, Sóskút, Tárnok területén belül 3 munkanapon belül ingyenesen házhoz szállítjuk, (8:00-17:00 között munkanapokon). Amennyiben 5000 Forint alatt vásárol, akkor a szállítási költség ezeken a területeken 500 Forint. A rendeléskor készleten lévő terméket, amennyiben a rendelés az adott nap 12:00 óráig beérkezik, 3 munkanapon belül házhoz szállítjuk, 12:00 óra utáni rendelés esetén, a 3 munkanapon belüli kiszállítást a következő naptól számítva tudjuk vállalni. Cégünk megrendelést csak írásos megrendelés útján tud teljesíteni. Helyhiány, és a magas logisztikai költségek miatt nem tudjuk a teljes termékskálát a helyszínen raktározni, így azonnali vásárlásra nincs lehetőség.

 

A kiszállítás előtt, a telefonos egyeztetés szükséges. A megrendelés rendszerünkben történő feldolgozása után a megadott telefonszámon fogunk jelentkezni. Amennyiben ezen feltétel az Ön hibájából nem valósulhat meg (hibás telefonszám, nem lehetséges a kapcsolatfelvétel), úgy a rendelt tételeket nem áll módunkban kézbesíteni!


A fizetés történhet készpénzzel (a csomag átvételekor), illetve előreutalással, számla alapján 3 napos fizetési határidővel. 

Szállítási információk

Házhozszállítással történő rendelés esetén, kérjük, átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni központunkba. Kérjük, észrevételéről tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.

 

Érden és a felsorolt településeken kívüli megrendelés, és szállítás esetén futárszolgálat vagy a Magyar Posta Zrt. szállítja házhoz a csomagját. Ilyen esetekben a 3 napos szállítási határidőt, rajtunk kívülálló okok miatt, nem tudjuk vállalni. Ennek díja Önt terheli, a díjakról és feltételekről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

 

Amennyiben bármilyen sérülést talált a csomagon, a szállító az Ön kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Amennyiben a jegyzőkönyv felvétele nem történik meg, és az árut átveszi, már nem áll módunkban reklamációt elfogadni.


Ha eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, okvetlen hívja Vevőszolgálatunkat!